Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeNa fabrycznych też nie ma żadnego problemu. Szpilki w podnóżkach starte do 0. Polecam oponki Pirelli Sport Deamon w fabrycznym rozmiarze - na suchym torze absolutnie 0 uślizgów.
OdpowiedzMi tam się wydaje że jak je ścierasz to znaczy że jedziesz za wolno
OdpowiedzNa fabrycznym rozmiarze motocykl nie prowadzi się tak pewnie w zakręcie , zwłaszcza przy gorszej nawierzchni . Rozmiarówki nie zmieniałem też dla lansu bo mogłem kupić gsf 600 lub xj 600 i wybrałem yamahę mimo, iż suzuki fabrycznie miał 110 150 nawet 53 konna xjr400 posiada właśnie 110 150 Widzę zdecydowaną zmianę na plus po zmianie 130 na 150
OdpowiedzTerefere. Kupiłeś XJ600 bo tańsza w zakupie i utrzymaniu. A Dynojety już zamontowałeś?
OdpowiedzMasz oponę wyższa o 15 mm i twierdzisz ze motocyklem tym wykręciłeś lepsze czasy? Przecież masz o wiele dłuższe przełożenie, motocykl musi mieć gorsze osiagi i nie wierzę że sie lepiej prowadzi, bo rozumiem że chcesz mi powiedzieć, ze ludzie z Yamahy celowo założyli oponę, która daje gorsze prowadzenie?
OdpowiedzPrzykłady, że fabryka poprawia Honda Hornet opona przód 130 zmieniona przez fabrykę na 120 --------------------------------------------------------------------------------------------- Yamaha XJR 1200/1300 opona przód 130 zmieniona przez fabrykę na 120 opona tył 170 zmieniona przez fabrykę na 180
OdpowiedzZminione zostały nie tylko opony, ale całe koła (z felgami) i zmienianiu uległy tez elementy podwozia + ustawienia zawieszeń. Sprawdź czy te części są wymienne pomiędzy poszczególnymi motocyklami. Honda Hornet miała z przodu koło 16 calowe ze 130 milimetrową szerokościa opony, a potem zminiła na 17 calowe ze 120 milimetrową oponą.
OdpowiedzZgadza się i prowadzenie Hondy było fatalne w porównaniu do jazdy modelem po zmianach. Co do wymiany felgi -na moment nie polemizowałem. Xjr wychodziła na tym samym starym zawieszeniu i na ohlinsie (zawieszenie tył) zarówno z oponą 170 jak 180 można sprawdzić do jakich modeli pasuje czarne zawieszenie tył (nie ohlins) średnio co 2 lata poprawiano zawieszenie przód. Konkretnie od 99r yamaha miała oponę 120 a zawieszenie było zmieniane aż do 2007 i dopiero wtedy zastosowano pełną regulację. Istnieją modele np yamahy, które miały szerszą felgę i oponę oraz węższą mimo braku zmian w konstrukcji
OdpowiedzWiesz dlaczego Honda stosowała koło o średnicy 16 cali w Hornetach? Bo jakbyś wiedział, to nie pisałbyś głupot. Jesli chodzi o Yamahę, to każdy amortyzator ma określone fabryczne zestrojenie. Nawet jesli starszy i nowszy wygladają identycznie mogą pracować zupełnie inaczej przez zastosowanie innych sprzęzyn i innego zaworowania. To nie ma niczego wspólnego z regulacją dostępną dla użytkownika.
Odpowiedzw XJR oponę zmieniono by poprawić sterowność a w Hornecie by zwiększyć stabilność więc to nie głupota tylko poprawa błędu
OdpowiedzZużyty pracuje inaczej, z ciężkim kierowcą pracuje inaczej , a po tyś kilometrów opona może stracić 1 mm wysokości
Odpowiedzo 1 mm kolego
Odpowiedz15mm ? jak Pan to liczysz ?
OdpowiedzJaki konkretnie rozmiar został zamieniony na jaki?
Odpowiedz